Safirul Amar Azmi Blog! involveasia digipostpaid Biznes Bakeri Baju Muslimah Kanak-kanak SKYTECH CREATIVE FreeLipGloss

Friday, June 08, 2012

Dilarang Masuk

Haha..tadi pergi ke pejabat kawan di MITC, saje je datang tengok2x kawasan. hehe , bila masuk pejabat dia je, ada sehelai kertas ditampal di bahagian dalam belakang pintu utama. haha

Kalau sesiapa yang masuk lalu lalang kat area ni. comfirm takdelah lagi buat perangai loghat bizi sangat tu sambil membawa dokumen, nak bawa kertas atau apa2x pun segan....hahahaha

haha. idea yang bagus.

No comments:

Post a Comment

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan GUNA NAMA SEBENAR, sebarang komen dari ANONYMOUS (TIDAK DI KENALI) dan tidak berdaftar, akan di remove serta merta oleh ADMIN.

Tolong jangan meletakkan hyperlink URL di ruangan komen.

Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.