Belum pernah aku pergi majlis kerja kahwin orang, jumpa kaki ayam di dalam lauk, tuan rumah masukkan sekali dalam lauk ayam masak sambal untuk dihidangkan kepada tetamu. Ingat kepak ayam je yang biasa nampak, ini semua angota badang ayam termasuk kaki pun ada sekali. Fuh.

Kaki Ayam Masak Sambal
Patutlah, liat semacam bila kunyah, rupa rupanya aku makan kaki ayam, aduh, panjang lak tu kuku dia, tak boleh bayangkan lah. Termuntah aku depan tetamu. aku memang tak makan kaki ayam. alahai tuan rumah, kenapa la buat macam ni, aku tahulah kamu suka makan kaki ayam tu, tapi janganlah anggap tetamu yang datang seleranya macam kamu. 

Post a Comment

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan sila guna nama yang sebenar, sebarang komen dari anonymous (TIDAK DI KENALI UNKNOWN atau Tanpa Nama), tidak akan di luluskan serta akan di auto remove serta merta oleh pihak penulis.

Tolong jangan meletakkan hyperlink (hidup) di ruangan komen. Untuk Mengelakkan dari Crawl Error atau Broken Link. Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.

Akan ditambah baik dari semasa ke semasa, Terima Kasih.