Safirul Amar Azmi Blog! involveasia digipostpaid Biznes Bakeri Baju Muslimah Kanak-kanak SKYTECH CREATIVE FreeLipGloss

Monday, June 25, 2012

Yey, Basikal!

BASIKAL
Yehaa, korang bayangkan lah, dalam anggaran 100,000 orang yang hadir masa perasmian UTC-Pusat Transformasi Bandar (UTC), 23/6/2012 yang lepas, aku salah seorang yang bertuah kena cabutan bertuah. haha. ingat dapat IPAD ke, Motor ke sekali dapat basikal. ok la, daripada tak kena apa apa.  Alhamdulillah syukur sebab dapat basikal besau gedabak. hehe

Tanda harga kat basikal tu pun tak buka lagi, harga dia, mak oi, RM 259.00. takpe dapat free apedehal. haha.

2 comments:

  1. untungla che munah ..dpt beskal pree. balik kg nanti kami buat kayuhan ...jgn gadai ok

    ReplyDelete
  2. Tak taulah jemah oii..nak buat apa dgn basikal tu, mungkin buat umpan mancing kot..haha

    ReplyDelete

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan GUNA NAMA SEBENAR, sebarang komen dari ANONYMOUS (TIDAK DI KENALI) dan tidak berdaftar, akan di remove serta merta oleh ADMIN.

Tolong jangan meletakkan hyperlink URL di ruangan komen.

Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.