Pada 14 Julai 2012 yang lalu, jozan Fc dengan kerjasama padu dari Zizan FC telah dijemput untuk menyertai perlawanan amal 100 jam, anjuran pertubuhan Yayasan Khairum yang berlangsung di kompleks japerun Dun Rembia, Alor Gajah, Melaka. Alhamdulillah, segala program berjalan lancar dan mendapat sokongan padu dari pemain pemain Jozan FC.

Sambil Bersukan sambil beramal, dapat pahala badan pun sihat. Terima kasih kepada tuan penganjur yang sudi memanggil Jozan Fc bermain di Perlawanan Futsal Amal ini!  hehe



Perlawanan Futsal Amal Jozan FC

Perlawanan berlangsung sengit dan serangan demi serangan bertali arus dilancarkan oleh kami tanpa belas kasihan. Perlawanan di lakukan sebanyak dua pusingan, pusingan pertama mendapat satu mata, dan pusingan kedua, kalah, Keputusan penuh, Jozan FC tewas, 7-5, dimana pada perlawanan pertama, 3-3 (seri), dan perlawanan kedua, 4-2 (tewas). Kami bagi peluang team lawan menang je tu, haha apapun ,memang terbaik! next time kita bertemu lagi. Jozan FC steady! hehe

Perlawanan Futsal Amal Jozan FC

Post a Comment

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan sila guna nama yang sebenar, sebarang komen dari anonymous (TIDAK DI KENALI UNKNOWN atau Tanpa Nama), tidak akan di luluskan serta akan di auto remove serta merta oleh pihak penulis.

Tolong jangan meletakkan hyperlink (hidup) di ruangan komen. Untuk Mengelakkan dari Crawl Error atau Broken Link. Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.

Akan ditambah baik dari semasa ke semasa, Terima Kasih.