Safirul Amar Azmi Blog! Biznes Bakeri Baju Muslimah Kanak-kanak SKYTECH CREATIVE

Tuesday, August 14, 2012

Berguna

Berguna
haha, terima kasih la aku ucapkan kepada sesiapa yang conteng nombor telefon bertulis "motor bocor 018-&****#*^8" di pam angin stesen minyak. tak sia sia aku salin nombor tu kat dalam handphone. nasib baik aku fikir panjang! haha. yelah mana tahu nak jadi hal. malang kan tak berbau.

Nak dipendekkan cerita, selepas aku dapat nombor ni, motor pakcik aku bocor ketika dalam perjalanan ke bazar ramadhan untuk membeli juadah berbuka puasa.

Berguna

Dalam keadaan panik mencari pomen atau bengkel berdekatan, dah la lagi setengah jam nak berbuka. aku cuba  dan terus call nombor yang aku salin tu. dan ternyata hasilnya berbaloi baloi. harga yang dikenakan pun agak berpatutan.

Amat bergunakan? haha.

p/s : aku pun ada motor, dan kadang-kadang pergi pejabat bawa motor.

No comments:

Post a Comment

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan GUNA NAMA SEBENAR, sebarang komen dari ANONYMOUS (TIDAK DI KENALI) dan tidak berdaftar, akan di remove serta merta oleh ADMIN.

Tolong jangan meletakkan hyperlink URL di ruangan komen.

Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.