Safirul Amar Azmi Blog! Biznes Bakeri Baju Muslimah Kanak-kanak SKYTECH CREATIVE

Tuesday, October 09, 2012

Jaga mulut korang, jangan sampai..haha

haha...betul ke ada pepatah bijak pandai mengatakan, kalau kita nak menyalahkan orang lain dan tunding satu jari dekat orang, 4 jari lagi tunjuk dekat kita? so, kita salahlah kan. haha

Itu kalau kita tunjuk2x kat orang..tapi kalau, mulut kita laser kat orang, padahal orang tersebut tak bersalah pun, macamana tu? macam gambar kat bawah ni ke? haha

So, jaga mulut korang, takut apa yang korang cakapkan tu, terpalit kat diri sendiri.  haha



1 comment:

  1. Kdg2 tak sedar bila bercakap benda2 yg tak baik. Kena hati 2

    ReplyDelete

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan GUNA NAMA SEBENAR, sebarang komen dari ANONYMOUS (TIDAK DI KENALI) dan tidak berdaftar, akan di remove serta merta oleh ADMIN.

Tolong jangan meletakkan hyperlink URL di ruangan komen.

Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.