Safirul Amar Azmi Blog! SKYTECH CREATIVE SKYTECH CREATIVE SKYTECH CREATIVE Baju Muslimah Kanak-kanak

Monday, September 24, 2012

Help The World!

Help The World!
haha. sorry to say! no justin biber. takde soul langsung. pui.

Sunday, September 23, 2012

Ikan, Ikan, RM2 Sekilo!

Seperti biasa la, setiap hujung minggu aktiviti tetap aku ialah memancing pantai. kalau cuaca dan keadaan air ok, bolehlah dapat ikan gred a,b atau c. hehe

Friday, September 21, 2012

Ayat Rojak

Ayat Rojak

Haha..aku takdelah terer sangat bab-bab penggunaan ayat bahasa ni. kadang kadang bila menulis pun berterabur dan banyak guna bahasa pasar pun haha.

Thursday, September 20, 2012

United We Stand

Seluruh dunia negara islam protest dan marah dengan filem barat anti islam iaitu Innocence of Muslims. celaka dan musibat si penulis skrip tersebut.

Tuesday, September 11, 2012

Kad Khawin

Zaman sekarang ni , bila tengok kad khawin mesti ada letak ayat Al-Quran seperti Bismilllah, Asalamualaikum, atau hadis.


Monday, September 10, 2012

Sebelum & Sesudah

Sebelum & Sesudah

Thursday, September 06, 2012

Gajet & Manusia 2012

Gajet & Manusia 2012

Sekarang ni budak sekolah menengah pun dah guna gajet canggih seperti ipad, iphone dan galaxy tab. evolusi gajet semakin hari semakin canggih.

Tuesday, September 04, 2012

Kursus bahasa jepun

Kursus bahasa jepun

haha..alhamdulillah, akhirnya, aku dapat juga kursus bahasa jepun. banyak kali apply. baru diorang approve.

Forget

Forget
haha...shin chan oi...

Monday, September 03, 2012

Main facebook di waktu kerja

Main facebook di waktu kerja

haha....kan dah kena marah dengan bos..tapi rupa-rupanya...haha

Petua terbaik! haha

Petua terbaik! haha
Haha..sangat terharu dan menusuk. petua yang berguna. perhatian ye kepada para wanita.