Safirul Amar Azmi Blog! Biznes Bakeri Baju Muslimah Kanak-kanak SKYTECH CREATIVE

Thursday, February 07, 2013

Rumah Idaman

rumah idaman
Alhamdulillah, semua urusan selesai, cuma menunggu rumah siap je. lepas ni tak payah nak pindah randah lagi. haha.

Lama juga lah searching rumah idaman, akhirnya jumpa juga. memang mantap dan mengikut spesifikasi yang ditetapkan. hehe

1 1/2 storey semi-detached house
35′ x 76′
price : from RM 238,800/–to RM 478,913/–
total units : 221
expected date of completion : Nov 2013
Developer :
Teladan Setia Sdn Bhd
8 & 10, Tingkat Bawah,
Jalan Mutiara Melaka 2,
Taman Mutiara Melaka,
Batu Berendam,
75350 Melaka.
tel : 06-317 3236
www.tsetiasb.com

4 comments:

  1. Alhamdulillah...wah, pasni kitorang leh g lepak kat Rumah Teladan. hikss!

    ReplyDelete
  2. boleh je...hehe...jangan katekan melepak. nak buek apo pun boleh jang....hehehe.......

    dah dekat dah dengan merlimau...kehkehkeh

    ReplyDelete
  3. wah..... xsabor nak lepak umah ija n amar.....

    ReplyDelete
  4. insyaallah kak, kalau semuanya berjalan lancar....meh la dtg...tapi sekarang tak siap lagi la...hehe..

    ReplyDelete

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan GUNA NAMA SEBENAR, sebarang komen dari ANONYMOUS (TIDAK DI KENALI) dan tidak berdaftar, akan di remove serta merta oleh ADMIN.

Tolong jangan meletakkan hyperlink URL di ruangan komen.

Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.