Safirul Amar Azmi Blog! jom sale Baju Muslimah Kanak-kanak SKYTECH CREATIVE healthydrink BELI DAN DAPAT DISKAUN

Monday, July 07, 2014

Hamba

Hidup kita ni jangan nak mendongak ke langit, sedarlah, sekaya mana pun kita, kita tetap Hamba kepada Nya.

Jangan memandang hina pada setiap orang dan anggap semua orang seperti sampah. Kita hidup ni saling bergantungan antara satu sama lain.

Masing masing ada kepakaran masing masing, kalau ada master, ijazah dan diploma sekalipun, belum tentu kamu boleh betulkan tayar motor.

So respect each other and please dont make use of people.

2 comments:

  1. Betul2. Kita manusia saling bergantungan,saling memerlukan..jangan duk angkuh sangat

    ReplyDelete
  2. Zuhaira Nasrin: Emm ye. Setiap orang ada bodoh masing2x..kalau bodoh, tapi ada hasrat nak belajar dan improve itu bagus. Biar bodoh boleh diajar jgn bodoh sombong.

    Dia je yang betul. Pdhal..

    ReplyDelete

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan GUNA NAMA SEBENAR, sebarang komen dari ANONYMOUS (TIDAK DI KENALI) dan tidak berdaftar, akan di remove serta merta oleh ADMIN.

Tolong jangan meletakkan hyperlink (hidup) di ruangan komen. Untuk Mengelakkan dari Crawl Error atau Broken Link.Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.

PENAFIAN

Penulis Blog tidak akan bertanggungjawab jika semasa anda melayari blog ini berlaku sawan, kematian, atau sebarang kecelakaan. Segala kandungan artikel di dalam blog ini, adalah berdasarkan pada pengalaman dan idea penulis sepenuhnya, tidak menyalin artikel dari mana mana blog atau dari website sesiapa, Terima Kasih

Artikel di dalam blog ini, boleh di ubah, dari semasa ke semasa, bergantung kepada situasi