Pada 14 hingga 15 Julai 2014, Kerajaan Negeri Melaka meminta saya untuk mengajar kakitangan kerajaan negeri mengenai Latihan Membina Laman Web Joomla menggunakan perisian Joomla dan asas koding HTML, alhamdulillah ramai yang hadir ke kelas ini untuk mempelajari ilmu bagaimana membina Laman Web menggunakan platform Content Management System (CMS).

Latihan Membina Laman Web Joomla

Latihan Membina Laman Web Joomla

Kursus selama dua (2) hari ini diadakan secara percuma khas untuk rakyat Melaka, dengan tujuan untuk mewujudkan lebih ramai rakyat Melaka yang Celik ICT dan untuk tingkatkan kadar rakyat berpengetahuan di Melaka. Itulah misi sebenar kursus Latihan Membina Laman Web Joomla. 
Latihan Membina Laman Web Joomla ini, di hadiri sebilangan dari kakitangan teknologi maklumat di sektor awam di dalam negeri melaka dan orang perseorangan.

Post a Comment

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan sila guna nama yang sebenar, sebarang komen dari anonymous (TIDAK DI KENALI UNKNOWN atau Tanpa Nama), tidak akan di luluskan serta akan di auto remove serta merta oleh pihak penulis.

Tolong jangan meletakkan hyperlink (hidup) di ruangan komen. Untuk Mengelakkan dari Crawl Error atau Broken Link. Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.

Akan ditambah baik dari semasa ke semasa, Terima Kasih.