Safirul Amar Azmi Blog! Baju Muslimah Kanak-kanak SKYTECH CREATIVE SKYTECH CREATIVE SKYTECH CREATIVE

Friday, August 15, 2014

Begitulah lumrahnya

Bila panas kau mengeluh nak sejuk, bila sejuk kau mengeluh nak panas, bila dua dua cuaca bertembung, kau nak salji pula, eh kau mati baiklah!. Apa punya orang lah kau ini? Begitulah luahan pakcik pom yang separuh gila terhadap Moin yang baru berumur 5 tahun.

Begitulah lumrahnya manusia, ada sahaja yang tidak kena, itu salah ini salah. Orang lain beli itu ini,cemburu dan buruk sangka. Begitulah manusia. Kok gitu apa yang bisa membuatkan kamu bahagia? Kau ini bagaimana, atau aku yang harus bagaimana?

Sekarang ni musim hujan dan banjir, dan kenapa musim hujan ini tiba dikala tiba musim exam?Tak apa lah,  Syukur padaMu.

#idonthavetheideaswhenwheatheriscoldhaha

3 comments:

  1. as salam. begitulah lumrah manusia yg x pernah puas dgn apa yg ada. huhuhuhu..BTW, power bank yg abah nak jual tu kuasanya 13000 mAh. rasanya dah OK utk caj hp..tq

    ReplyDelete
  2. tak bersyukurrr namannya tu... tulahh lumrahh

    ReplyDelete
  3. Abah zuki: sy guna note 3. Abah zuki ada stock powerbank yg portable dn flexible? Kecil sikit..

    Noura qifays: ye..itu salah ini salah. Serba salah dibuatnya..hehe

    ReplyDelete

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan GUNA NAMA SEBENAR, sebarang komen dari ANONYMOUS (TIDAK DI KENALI) dan tidak berdaftar, akan di remove serta merta oleh ADMIN.

Tolong jangan meletakkan hyperlink (hidup) di ruangan komen. Untuk Mengelakkan dari Crawl Error atau Broken Link.Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.

PENAFIAN

Penulis Blog tidak akan bertanggungjawab jika semasa anda melayari blog ini berlaku sawan, kematian, atau sebarang kecelakaan. Segala kandungan artikel di dalam blog ini, adalah berdasarkan pada pengalaman dan idea penulis sepenuhnya, tidak menyalin artikel dari mana mana blog atau dari website sesiapa, Terima Kasih

Artikel di dalam blog ini, boleh di ubah, dari semasa ke semasa, bergantung kepada situasi