Safirul Amar Azmi Blog! Baju Muslimah Kanak-kanak SKYTECH CREATIVE SKYTECH CREATIVE SKYTECH CREATIVE

Wednesday, August 06, 2014

Mengimbau Sejarah

Pesta bogel di teluk bahang baru baru ini, mengingatkan kembali aku pada zaman batu pra sejarah, paleotik, neolitik dan mesolitik, dimana pada zaman itu manusia tidak berpakaian secara sempurna dan hidup di hutan serta gua.


Sekumpulan "ahli ahli sejarah" yang meminati zaman dinasor telah membuktikannya di teluk bahang, tidak berpakaian serta menyalakan unggun api ketika malam menghalau nyamuk.

Penduduk sekitar lokasi ternyata kesal dengan kejadian itu selepas tersebar video tersebut, tidak pula pada sebelumnya.

Tidak pula sekumpulan orang zaman batu ini diserang dengan pontianak atau langsuir.

Zionis serang gaza di era milenium, 18 orang dari zaman batu kembali ke zaman dinasor.


#takkenatunggauke
#kaudahtakdekerjalainkesyaiton

No comments:

Post a Comment

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan GUNA NAMA SEBENAR, sebarang komen dari ANONYMOUS (TIDAK DI KENALI) dan tidak berdaftar, akan di remove serta merta oleh ADMIN.

Tolong jangan meletakkan hyperlink (hidup) di ruangan komen. Untuk Mengelakkan dari Crawl Error atau Broken Link.Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.

PENAFIAN

Penulis Blog tidak akan bertanggungjawab jika semasa anda melayari blog ini berlaku sawan, kematian, atau sebarang kecelakaan. Segala kandungan artikel di dalam blog ini, adalah berdasarkan pada pengalaman dan idea penulis sepenuhnya, tidak menyalin artikel dari mana mana blog atau dari website sesiapa, Terima Kasih

Artikel di dalam blog ini, boleh di ubah, dari semasa ke semasa, bergantung kepada situasi