Safirul Amar Azmi Blog! involveasia digipostpaid Biznes Bakeri Baju Muslimah Kanak-kanak SKYTECH CREATIVE FreeLipGloss

Thursday, August 07, 2014

Taknak kawan slash lagi!!

Cita cita aku masa kecil nak jadi slash guitars kumpulan Gun n Roses. Memang style! sepatutnya aku memilih menjadi anggota penyelamat bomba, tetapi disebabkan kehebatan slash dalam bermain guitar, aku memilihnya sebagai ambisi aku.

Taknak kawan slash lagi!!





Main guitar atas piano, hisap rokok, topi tinggi, rambut kerinting adalah fesyen dan stail nya.

Slash kalau main gitar mesti hisap rokok, kalau tidak hisap rokok, dia pegang gitar langsung tiada bunyi. Tak boleh..haha kena buat macamtu gak..hahaha

Rupa rupanya Slash berbangsa yahudi. Emm kalau ditanya samaada adakah dia mendokong fahaman zionist? Mesti dia takut dan kata tidak kan.

Emm taknak kawan dengan slash lagi. Kadang kadang artis berbangsa yahudi ini diorang menyebarkan fahaman mereka melalui lagu. Berhati hati. 

Selidik dahulu sebelum menyanyi. So far slash ok.

Undertaker WWE Wrestling pakai topi macam slash? Jangan jangan...

#Elvispresleyjugayahudi
#jamalabdillahterbaik
#sukalagutamanastakonadarikumpulanslash

4 comments:

  1. Ala..tp slash baik kan..apa pun tak boleh..hermm!!

    ReplyDelete
  2. Tanpa nama: slash memang baik...bekas penduduk bertam hulu

    ReplyDelete
  3. erm... tp KM ada terbaca yang undertaker skang dah peluk islam... ada satu artikel hari tu jumpa tp tak ingat... cubalah google... :)

    ReplyDelete
  4. Karya Mahirah: peh..awesome. undertaker legend.

    ReplyDelete

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan GUNA NAMA SEBENAR, sebarang komen dari ANONYMOUS (TIDAK DI KENALI) dan tidak berdaftar, akan di remove serta merta oleh ADMIN.

Tolong jangan meletakkan hyperlink URL di ruangan komen.

Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.