Safirul Amar Azmi Blog! Biznes Bakeri Baju Muslimah Kanak-kanak SKYTECH CREATIVE

Thursday, September 11, 2014

Cari penyakit

Cari penyakit

Jangan kan kata manusia, hantu syaitan pun tak sanggup nak naik tumpang kereta kau!, kalau macam ni keadaan tayar kau!..dah baik-baik tayar tu tegak, yang kau kepak kan macam tu (gambar atas) kenapa mat ?

Takde kerja, cari kerja! dah kena saman, baru kau tahu. Orang belakang pun takut nak ikut belakang kereta kau.

Dah elok-elok kau boleh bawa 120km/jam, tak pasal-pasal kau kena bawa 60km/jam.


No comments:

Post a Comment

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan GUNA NAMA SEBENAR, sebarang komen dari ANONYMOUS (TIDAK DI KENALI) dan tidak berdaftar, akan di remove serta merta oleh ADMIN.

Tolong jangan meletakkan hyperlink URL di ruangan komen.

Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.