Safirul Amar Azmi Blog! SKYTECH CREATIVE SKYTECH CREATIVE SKYTECH CREATIVE Baju Muslimah Kanak-kanak

Monday, September 29, 2014

Jatuh dari tingkat 6

Alahai kesiannya, baru beli, dah jatuh...kesian betul. Apalah nasibku begini jadinya...

Hari ini ada latihan sistem e pembelajaran di UTC Melaka. Macam biasalah, sebelum latihan mula, hisap rokok lah dulu, kalau tak mengantuk..hehe, rokok pula baru beli..ada 19 batang lagi..

Aku keluar kan sebatang dan nyalakan api, tengah syok lihat permandangan walaupun gayat dari atas tingkat 6 sambil gengam telefon dan kotak rokok, tiba tiba kotak rokok jatuh...emm..bukan rezeki agaknya..

Nak berhenti hisap rokok la macam ni..

No comments:

Post a Comment

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan GUNA NAMA SEBENAR, sebarang komen dari ANONYMOUS (TIDAK DI KENALI) dan tidak berdaftar, akan di remove serta merta oleh ADMIN.

Tolong jangan meletakkan hyperlink URL di ruangan komen.

Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.