Safirul Amar Azmi Blog! Baju Muslimah Kanak-kanak SKYTECH CREATIVE SKYTECH CREATIVE SKYTECH CREATIVE

Wednesday, September 24, 2014

Malang tidak berbau

Malang tidak berbau

Hari ini ada kes kemalangan jiwa yang mengorbankan pemandu lori di sebabkan di hempap batang besi Kren ketika kerja menaikkkan generator ke atas bumbung pusat beli belah Mahkota Parade.  

Al fatihah buat keluarga mangsa. yelah, malang tidak berbau, kita mungkin tidak tahu nasib kita macamana nanti.

Berhati-hatilah ketika berada di sekitar construction. 

#dua hari sebelum tragedi MRT, di kota damansara baru-baru ini, aku selalu ulang-alik dari bukit kiara ke damansara utama melalui jalan tragedi berlaku. takut jugalah semasa lalu disitu. 

1 comment:

  1. Setiap yang hidop pasti akan merasakan mati... dan setiap yang mati tuh mesti ade puncanya...supaya kita tak membenci malaikat maut yang mencabut nyawa... tpi berhati2 jugaklah... Alfatihah...

    ReplyDelete

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan GUNA NAMA SEBENAR, sebarang komen dari ANONYMOUS (TIDAK DI KENALI) dan tidak berdaftar, akan di remove serta merta oleh ADMIN.

Tolong jangan meletakkan hyperlink (hidup) di ruangan komen. Untuk Mengelakkan dari Crawl Error atau Broken Link.Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.

PENAFIAN

Penulis Blog tidak akan bertanggungjawab jika semasa anda melayari blog ini berlaku sawan, kematian, atau sebarang kecelakaan. Segala kandungan artikel di dalam blog ini, adalah berdasarkan pada pengalaman dan idea penulis sepenuhnya, tidak menyalin artikel dari mana mana blog atau dari website sesiapa, Terima Kasih

Artikel di dalam blog ini, boleh di ubah, dari semasa ke semasa, bergantung kepada situasi