Safirul Amar Azmi Blog! SKYTECH CREATIVE Biznes Bakeri SKYTECH CREATIVE Baju Muslimah Kanak-kanak

Friday, September 19, 2014

Pandai nak nasihatkan orang

Belum dapat anak dah pandai nak nasihatkan orang, suruh cari nurseri sendiri lah untuk jaga anak, dan pandai persoalkan mertua orang lain kenapa tidak jaga anak?

Duit aku, aku punya pasallah. Sakit pening mertua orang lain itu yang kau pening!!...perubatan diorang, aku yang bayar....bukan kau.

Pergi cari dan jaga keluarga sendiri. Jangan sibuk sibuk nak bercerita hal orang.......

Esok dah dapat anak, kau nak hantar anak kau pergi tadika ke, kau nak hantar anak kau kat mana ke, suruh mak mertua kau jaga ke..kau punya pasal. Jangan nak campur hal orang lain.

Baru kahwin dan pandai nak persoalkan hal rumahtangga orang. 

2 comments:

  1. Sabar yee :) Biasa lah manusia..

    ReplyDelete
  2. awat tu? marah lain mcm je bunyi.
    lain org, lain la cara masing2 kan.

    ReplyDelete

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan GUNA NAMA SEBENAR, sebarang komen dari ANONYMOUS (TIDAK DI KENALI) dan tidak berdaftar, akan di remove serta merta oleh ADMIN.

Tolong jangan meletakkan hyperlink URL di ruangan komen.

Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.