Safirul Amar Azmi Blog! involveasia digipostpaid Biznes Bakeri Baju Muslimah Kanak-kanak SKYTECH CREATIVE FreeLipGloss

Thursday, October 09, 2014

Berat kepala..

Rambut aku dah panjang, nak gunting rambut pun tak sempat, dengan macam-macam hal yang terjadi, esok ingat nak gunting rambut, tapi apa fesyen nak buat ah kali ini? aku ingat nak buat fesyen helikopter macam gambar kat bawah ni..haha



Bila rambut panjang, mula lah pekak, sebab rambut kat sebelah tepi kiri kanan dah panjang sampai masuk dalam telinga, haha terasa berat dan asyik pening nak migrain kalau rambut panjang ni,...biasanya lepas gunting rambut, terasa ringan sikit kepala....hehe

Sekarang ni pun cuaca panas terik....migrain..

4 comments:

  1. terbaikk gila rambut macam tu. XD kalau boleh pusing2 dia punya kipas tu sejuk sikit. hehe.

    ReplyDelete
  2. hahaha..fesyen terbaekk!!! =)

    http://seronoknyermelukis.blogspot.com/

    ReplyDelete

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan GUNA NAMA SEBENAR, sebarang komen dari ANONYMOUS (TIDAK DI KENALI) dan tidak berdaftar, akan di remove serta merta oleh ADMIN.

Tolong jangan meletakkan hyperlink URL di ruangan komen.

Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.