Safirul Amar Azmi Blog! SKYTECH CREATIVE SKYTECH CREATIVE SKYTECH CREATIVE Baju Muslimah Kanak-kanak

Friday, October 31, 2014

Berdiri pun boleh..

sofiyyah

Amboi, berdiri pun boleh tidur, entah apa yang mengantuk sangat!! Alahai...banyak fikir hal negara ni, tuh yang penat sangat! Padahal baru lepas berbual....hehe

10 comments:

  1. Hehehe..comey je dia tidur..penat sangat la tu.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Berdiri pun boleh tidur..haha..emm mb penat main

      Delete
  2. hehehe comel sggh....mcm2 kalo dh penat sgt eekeke

    ReplyDelete
  3. Alahai, mengantuk sangat dah tu.. Sampai tengah berdiri pun boleh tertido.. huhu..
    Rosmiza Ali Official Blog™

    ReplyDelete
    Replies
    1. Penat sngt bermain dgn kawan kawan kenitnye..hehe

      Delete
  4. Alahai..sama macam makcik ni ha...
    Mana2 pun blh tido.

    ReplyDelete
  5. alooo. sangat comel. siannyaa dia. hehe ^^

    ReplyDelete

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan GUNA NAMA SEBENAR, sebarang komen dari ANONYMOUS (TIDAK DI KENALI) dan tidak berdaftar, akan di remove serta merta oleh ADMIN.

Tolong jangan meletakkan hyperlink URL di ruangan komen.

Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.