Safirul Amar Azmi Blog! SKYTECH CREATIVE Biznes Bakeri SKYTECH CREATIVE Baju Muslimah Kanak-kanak

Friday, October 31, 2014

Berpantun pantun ye...


Bila memandang muka laut...emm sedap pantun nye...berpantun pantun OUM sekarang ni... tahulah aku ada outstanding payment...haha..jangan kata pandang laut..dah pandang kebawah dari tingkat 25 dah ni, tunggu nak terjun je ni!! Haha...assignment pun tak siap lagi..buku langsung tak baca...bowling apanya..hahaha...sedap pantun ni..haha

7 comments:

  1. Replies
    1. Open University Malaysia..berpantun pantun..hati mnyak senang....heee

      Delete
  2. hahaha..orang Melaka..terer pantun =)

    ReplyDelete
  3. Orang luar bleh join ek?

    ReplyDelete
  4. haha. kreatif OUM nak tarik perhatian student dorang XD

    ReplyDelete

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan GUNA NAMA SEBENAR, sebarang komen dari ANONYMOUS (TIDAK DI KENALI) dan tidak berdaftar, akan di remove serta merta oleh ADMIN.

Tolong jangan meletakkan hyperlink URL di ruangan komen.

Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.