Safirul Amar Azmi Blog! SKYTECH CREATIVE SKYTECH CREATIVE SKYTECH CREATIVE Baju Muslimah Kanak-kanak

Saturday, October 11, 2014

Bila jerebu..

Bila jerebu je mesti ingat dekat indon diorang bakar hutan...indon dan jerebu memang tidak dapat di pisahkan..hehe dah macam dekat genting highland dah bila cuaca jerebu ni, jerebu dan panas terik..tapi ok la syukur, sebab boleh memancing...hehe

Sekarang ni cuaca tak berapa elok, dan musim demam, banyak kan lah minum air dan kurangkan aktiviti luar rumah.

Tapi kali ini, pembakaran bukan di indon..di china kot..

No comments:

Post a Comment

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan GUNA NAMA SEBENAR, sebarang komen dari ANONYMOUS (TIDAK DI KENALI) dan tidak berdaftar, akan di remove serta merta oleh ADMIN.

Tolong jangan meletakkan hyperlink URL di ruangan komen.

Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.