Safirul Amar Azmi Blog! SKYTECH CREATIVE SKYTECH CREATIVE SKYTECH CREATIVE Baju Muslimah Kanak-kanak

Thursday, October 30, 2014

Melawat..

Dapat tahu melalui whats app, adik kawan di kampung, kemalangan dan meninggal dunia di tempat kejadian. Kemalangan ni disebabkan kecuaian pemandu kereta yang suka suka je keluar simpang tak pandang kiri kanan!!. Aku memang kenal arwah ni, dulu masa buat program komuniti, selalu juga arwah join, tak kisah lah program apa pun, memang aktif la arwah ni.

Sesungguhnya ajal maut di tangan Tuhan. Segala galanya telah tercatat, hanya menunggu masa di ambil nyawa oleh Nya, hanya cepat atau lambat sahaja.

Baru balik melawat, Berhati hati lah semasa memandu. Salam takziah, Al Fatihah buat arwah..

14 comments:

  1. Replies
    1. Arwah tu budak lagi..msih bersekolah. Dah ajal kan..

      Delete
  2. salam takziah, al fatihah... nasib kita di jalan raya tidak tentu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye la..bila kita di jalan raya..berhati hati lah..

      Delete
  3. innalillah..semoga tenang di sana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ingat Mila Af tdi..heee..
      Sedekah al fatihah je la..

      Delete
  4. salam Takziah, macam tu lah kadang2 kita dah berhati2 namun kemalangan tetap berlaku... semoga dijauhkan dari segala musibah..salam ukhwhah dari ana :)

    ReplyDelete
  5. innalillahiwainnailahirajiun.. daripada ALLAH kita datang, kepada ALLAH kita kembali. dah sampai masa ajal arwah.

    manusia sekarang ni memang macma tu perangainya. ikut sesuka rasa je.. hmm. yang jadi mangsa kadang2 bukan dia..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Banyak org gila skrng di jalan raya..tuh la berhati2 ye

      Delete
  6. Takziah buat keluarga arwah..kalau bukan sbb kita tu yang kita ralat sgt tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Marilah kita sedekah kan alfatihah buat arwah...dan buat ayah, ibu kita atau sedara mara kita yang telah meninggal dunia..

      Delete
  7. takziah ya..sy laa manusia yg sllu buat mcm tu,,ish2..tapi tak sengaja..kadang2 lupa nak toleh kiri kanan..hiii

    ReplyDelete

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan GUNA NAMA SEBENAR, sebarang komen dari ANONYMOUS (TIDAK DI KENALI) dan tidak berdaftar, akan di remove serta merta oleh ADMIN.

Tolong jangan meletakkan hyperlink URL di ruangan komen.

Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.