Safirul Amar Azmi Blog! SKYTECH CREATIVE SKYTECH CREATIVE SKYTECH CREATIVE Baju Muslimah Kanak-kanak

Monday, October 27, 2014

Setengah jam dah sampai


Senang rupanya nak mencari lokasi resort ni..haha..masuk je Negeri sembilan aku dah buka waze..takut bebenar tak jumpa!! Padahal dekat sempadan dah ada signboard resort ni..emmm

Tak sampai pun lagi teluk kemang..kalau macam ni setengah jam dah sampai!! Kejap lagi nak cari umpan umpun umpun dan udang nak buat umpan! Peduli sama hal kerja..ini semua dunia!!! Yang penting kita enjoy! Jadi nelayan hari ini di PD..

6 comments:

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan GUNA NAMA SEBENAR, sebarang komen dari ANONYMOUS (TIDAK DI KENALI) dan tidak berdaftar, akan di remove serta merta oleh ADMIN.

Tolong jangan meletakkan hyperlink URL di ruangan komen.

Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.