Safirul Amar Azmi Blog! Biznes Bakeri Baju Muslimah Kanak-kanak SKYTECH CREATIVE

Saturday, November 08, 2014

Bakal adik ipar!


Pada 8/11/2014, tenghari tadi selesai proses bertunang dan merisik adik aku yang ke 3, calon pilihan nya duduk di negeri Melaka juga...!  Erm..setakat ni sorang je adik ipar yang dari luar negeri, bukan dari zimbawe, sudan atau kemboja ye...tapi dari bandar spring hills, port dickson, negeri sembilan! luar negeri lah juga kan...luar negeri Melaka...


BAKAL ADIK IPAR

Yang adik no 4, calon calonya pun orang melaka juga, satu kampung! ermmm...takde lah orang lain...last last, satu kampung saudara mara! hahaha..!! Yang bongsu...harap harap luar negeri juga...bolehlah merasa makanan dan budaya dari negeri orang! Apa pun, tahniah buat adik ku Ammin, semoga dipermudahkan hingga ke jinjang pelamin dan seterusnya berkekalan hingga ke akhir hayat!  

11 comments:

  1. tahniah dapat bakal adik ipar :)
    senang la nak balik kampung time raya. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yela hbs..itu pun nak balik bertekak tekak...haaaha

      Delete
  2. asalam ..wah kalau macam tu doakan yang terbaik untuk adik2 kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yelah Tuan Etuza..semoga mereka ke jinjang pelamin dan dipermudahkan

      Delete
  3. Salam,

    ok la dekat, best.. boelh balik selalu.. wawa duk 1 kampg je ngan hubby, tapi tiap kali rye tetap berebut jugak nak blk rmh sapa dulu..hehe

    ReplyDelete
  4. hehe sng dkt2 blk kg.. meh pilih org ganu la.ekeke

    ReplyDelete
    Replies
    1. Best tu..dpt mkn makanan2 laut dan keropok lekor original di waktu petang ...ermm

      Delete
    2. x de maknanya..acik duk tganu haritu, x dok nak g makang ikang tiap2 petang

      Delete
  5. Jauh tu kalau dari Zimbabwe.
    Nak mengantar kene naik kapal torobang.
    Sib baik kat PD yo.
    Dokek tompat kojo lamo.

    ReplyDelete
  6. untung dpt jodoh dekat2 ni.. kurang2 pon kalo gaduh nk balik raya, boleh balik sendiri-sendiri je hahahaha

    ReplyDelete

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan GUNA NAMA SEBENAR, sebarang komen dari ANONYMOUS (TIDAK DI KENALI) dan tidak berdaftar, akan di remove serta merta oleh ADMIN.

Tolong jangan meletakkan hyperlink URL di ruangan komen.

Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.