Safirul Amar Azmi Blog! involveasia digipostpaid Biznes Bakeri Baju Muslimah Kanak-kanak SKYTECH CREATIVE FreeLipGloss

Saturday, November 01, 2014

Banyak undangan ...

Bila nak tiba hujung tahun, memang banyak lah undangan kerja kahwin, setiap minggu ada je undangan...orang dah jemput, wajib datang, lainlah kalau tak jemput, buat apa nak datang, haram kalau dalam islam! Biasanya kalau aku tak sempat, nak pergi semua rumah, aku datang beri duit je..tak pun kirim!! Emm oleh kerana ekonomi tak berapa nak ok sekarang ni, amaun pun kurang sikit! Haha

Tahun depan aku dengar, semua naik harga!! Salah satunya sewa rumah, cukai pintu, susu formula dan lain lain..ada rezeki lebih dapatlah lebih, tetap bagi...walaupun sikit, bukan aku datang sorang, aku datang dengan isteri dan anak anak sekali...!! Yelah kos nak buat majlis kahwin pun bukannya murah...

Hari ini kita hadir majlis orang, esok orang hadir majlis kita pula! Kita ni hidup bermasyarakat......!! 

3 comments:

  1. Replies
    1. Yela..betul la tu..esk kalau mati..masyarakat juga yg bantu...angkat dan usung kita

      Delete

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan GUNA NAMA SEBENAR, sebarang komen dari ANONYMOUS (TIDAK DI KENALI) dan tidak berdaftar, akan di remove serta merta oleh ADMIN.

Tolong jangan meletakkan hyperlink URL di ruangan komen.

Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.