Safirul Amar Azmi Blog! SKYTECH CREATIVE SKYTECH CREATIVE SKYTECH CREATIVE Baju Muslimah Kanak-kanak

Friday, November 21, 2014

Jangan menunduk sangat

Tahulah ada handphone canggih, tak payahlah nak menunduk sangat bila berjalan tu...kalau ada tapir lalu kat sebelah pun tak perasan. Semua leka menghadap handphone...yang peliknya pandai pula bila naik tangga walaupun mata pandang handphone je, macam ada saka yang jaga! haha.. dan pandai mengelak bila ada tiang kat depan dia! Errrkkk.. Haha..

Dah macam dekat jepun kan? Sejuk je mata memandang, semua jalan menunduk je..! Haha..kalau jalan meninggi kepala pun salah, jalan menunduk pun salah..entah apa yang boleh..bak kata seniman R.Azmi...serba salah di buatnya ..!

Kalau jalan sambil tenung handphone tuh jangan menyusahkan orang di belakang kamu boleh tak? terhegeh hegeh..senyum sorang sorang..! 

5 comments:

  1. Kelakar pulak ayat 'SAKA' tu...Acik pernah tersangkut kat bidai depan kedai tau...gara-gara berjalan macam perempuan melayu terakhir tu la...Berdarah mata kena bidai kayu tu...sakit woo....yang buat sakit hati lagi, ada 2 3 orang gelakkan...Hampeh bebudak tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Acik pakai 2 atau 3 saka..comfirm achik boleh terbang! Haha

      Delete
  2. "macam ada saka yg jaga" hahaha.. normal la zmn skrg mmg pakat tunduk selalu. dok senyum sorang2 tgk hnfon. itu normal. tp kalo smpai bejalan pon org kt blkg naik rimas, phuiii kan je dia =P

    ReplyDelete
  3. tu belum lagi tambah yg bawak moto or kete sambil tunduk tengok fon. saka dorang lagi hebat tu. jangan main2. haha

    ReplyDelete

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan GUNA NAMA SEBENAR, sebarang komen dari ANONYMOUS (TIDAK DI KENALI) dan tidak berdaftar, akan di remove serta merta oleh ADMIN.

Tolong jangan meletakkan hyperlink URL di ruangan komen.

Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.