Safirul Amar Azmi Blog! SKYTECH CREATIVE SKYTECH CREATIVE SKYTECH CREATIVE Baju Muslimah Kanak-kanak

Thursday, November 13, 2014

Janji di capati!

QAYYUM

Anak dah tanya..bila nak beli mainan dia? Ya..aku ada cakap nak beli haritu..alahai anak ku...!! Ermm kalau dah cakap sekali...diorang tuntut..hehe..daddy terlupa la, sorry ya...petang ni daddy carikan helikopter..daddy telah mencapati janji..tuh la, lain kali jangan cakap nak beli!! Anak anak sekarang ni dah pandai..dia rekod apa yang kita cakap!! Hee

Kalau nak beli, kena beli 2, tak leh beli satu..karang bergaduh lak nanti dengan adiknya..!! 

8 comments:

  1. hehe..mmg bahay bdk2 skrg...ekeke

    ReplyDelete
  2. Job kurang..duit tkde sbnrnya..huuuu..tpi tdi dh belikan helikopter yg murah...;)

    ReplyDelete
  3. Habis lah daddy...anak nye dah tuntut.
    Budak-budak mmg ingat kalau orang tua janji.
    Samalah kat sini.
    Kadang2 takmo janji... Tapi, terlepas cakap..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe...ermm kan ..kata kata tu satu janji..heee

      Delete
  4. tu lah budak2 mmg kuat betul ingatan die.
    anak abg long pon sama. bkn buleh TERjanji.
    siapla tiap hari dia tanya selagi x dpt =P

    ReplyDelete

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan GUNA NAMA SEBENAR, sebarang komen dari ANONYMOUS (TIDAK DI KENALI) dan tidak berdaftar, akan di remove serta merta oleh ADMIN.

Tolong jangan meletakkan hyperlink URL di ruangan komen.

Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.