Safirul Amar Azmi Blog! Baju Muslimah Kanak-kanak SKYTECH CREATIVE SKYTECH CREATIVE SKYTECH CREATIVE

Monday, November 03, 2014

Masih ada lagi..



Ermm masih ada lagi sihir tuju tuju ni ya, bila duduk sorang sorang dekat bilik lepas tu buka tingkap ambil udara luar di waktu 3-4 pagi...macam macam benda bolih nampak! Serius..!! Kalau nak cerita apa yang nampak..macam macam!! Tapi yang aku nampak pukul 3 pagi tadi...cahaya api !!! Ingat tahi bintang, wah apa ni? duit jatuh dari langit? ataupun ada mahluk asing mendarat?...tapi bila pandang hilang! Tanya kawan, dia kata itu sihir santau tu..nama nya tuju tuju..cara nak matikan sihir tu..kita pandang je..terus dia hilang!!


Emm masih ada lagi, orang hantau sihir ni..kalau tak puas hati, jumpa depan depan..kenapa nak guna perantara jin..? Tak faham la orang sekarang ni..

Sebelum tidur, baca lah surah al falaq, al ikhlas dan an Nas..minta pada tuhan agar di lindungi dari segala kegelapan dan hasad dengki manusia dan dari mahluk mahluk yang lain. Faham kan maksudnya..di sebalik ayat tu..aku takde la mahir bab agama ni seperti ustaz dan bukan nak tunjuk pandai dalam bab agama..cuma sekadar bagitahu, tak salah kan?? Banyak kelebihan dari setiap ayat ayat di dalam surah tu..

4 comments:

  1. Surah Al-Falaq surah yang powerfull untuk hindarkan sihir

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye saudara...;)
      Surah yang mudah di baca...3 Qul..Paling Powerful..

      Delete
  2. cara dia pandang je? sihir tu nak dihantar pada siapa?
    moga kita semua terhindar dari sihir.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Org tua tua ckp mcm tu la..pandang atau tegur je..santau tu tak menjadi..itu la sbb santau dan shir melalui angin atau jin..bnyk di waktu malam dan lewat pagi

      Delete

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan GUNA NAMA SEBENAR, sebarang komen dari ANONYMOUS (TIDAK DI KENALI) dan tidak berdaftar, akan di remove serta merta oleh ADMIN.

Tolong jangan meletakkan hyperlink (hidup) di ruangan komen. Untuk Mengelakkan dari Crawl Error atau Broken Link.Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.

PENAFIAN

Penulis Blog tidak akan bertanggungjawab jika semasa anda melayari blog ini berlaku sawan, kematian, atau sebarang kecelakaan. Segala kandungan artikel di dalam blog ini, adalah berdasarkan pada pengalaman dan idea penulis sepenuhnya, tidak menyalin artikel dari mana mana blog atau dari website sesiapa, Terima Kasih

Artikel di dalam blog ini, boleh di ubah, dari semasa ke semasa, bergantung kepada situasi