Safirul Amar Azmi Blog! SKYTECH CREATIVE SKYTECH CREATIVE SKYTECH CREATIVE Baju Muslimah Kanak-kanak

Saturday, November 22, 2014

Panas

Panas harini cuaca di Melaka..! Bila hujan kita nak panas, bila panas kita nak hujan..manusia ni tak pernah puas dengan setiap pemberian..baik dariNya hinggalah sesama manusia...kan? Kan?

Kalau puas takdelah peribahasa sudah beri betis, nak paha pula...haha kan? Tadi pergi kerja kahwin pun terik..nasib baik dekat situ ada cendol..! Apa aktiviti petang korang semua ye? Cuaca macamni kalau aku lah..best pergi mancing laut..! Hee..

Manfaatkan hujung minggu anda dengan aktiviti yang berfaedah..sekali sekala kena rehatkan mata. Asyik menghadap komputer je..! Boleh migrain di buatnya..

Nak main hantu galah takde geng lak..

9 comments:

  1. hantu galah tu game apa?galah panjang Acik tahu la

    ReplyDelete
  2. Asalam ialah kan betul tu Saf.Etuza keluar rumah ja kebun depan rumah selalu slow upload gambar Etuza ambil angin terus kat luar..sambil2 berblog sebenarnya..hehehe

    ReplyDelete
  3. Hmm..hujung minggu kathy biasa² aje.

    ReplyDelete
  4. salam...Acik tag..

    http://acikwatie.blogspot.com/2014/11/giveaway-rm100-untuk-seorang-pemenang.html

    ReplyDelete
  5. hantu galah? laaa sama la ek dgn galah panjang? hahaha

    ReplyDelete

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan GUNA NAMA SEBENAR, sebarang komen dari ANONYMOUS (TIDAK DI KENALI) dan tidak berdaftar, akan di remove serta merta oleh ADMIN.

Tolong jangan meletakkan hyperlink URL di ruangan komen.

Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.