Safirul Amar Azmi Blog! SKYTECH CREATIVE SKYTECH CREATIVE SKYTECH CREATIVE Baju Muslimah Kanak-kanak

Monday, November 10, 2014

Tenangkanlah jiwa ku..

"Ketika aku berjalan, mengikut jalan sendiri, di satu jalan yang sunyi, sepi mencari tenang jiwa...di dalam hujan gerimis, ku jalan tidak berteman, hatiku saja menjerit pedih, menanti bahagia, di sini tempat berjumpa, bersama menyebut cinta, tidak mudah hilang kasih ku sayang, berdosa cinta di siksa"

Dengar lagu ni je dah tenang...best lak bila mendengar! lagu lagu lama penuh dengan mesej lirik yang sangat mendalam maksudnya..! tak macam lagu lagu sekarang...asalkan boleh je...pengisian kosong...hargailah orang lama, jangan sampai dah tiada baru nak hargai, Junainah M Amin..lagu lagunya masih segar ..!


4 comments:

  1. Saya tidak pasti samaada seniwati junainah m amin masih ada lagi atau tidak. maaf atas kesilapan penulisan, tiada biografi dan artikel khusus mengenainya..
    -harap maaf-

    ReplyDelete
  2. mak dgn abah ana pon suka lagu2 Junainah M Amin ni.
    errr tu lah tanye mak abah pon x pasti lagi psl ada lagi ke idak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. best lagu dari seniawati Junainah M Amin ni! hebat....!

      Delete
  3. Alamak, saya x pernah dengar kot lagu ni. Ke pernah tapi x tau tajuk dan penyanyi. Hehe

    ReplyDelete

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan GUNA NAMA SEBENAR, sebarang komen dari ANONYMOUS (TIDAK DI KENALI) dan tidak berdaftar, akan di remove serta merta oleh ADMIN.

Tolong jangan meletakkan hyperlink URL di ruangan komen.

Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.