Safirul Amar Azmi Blog! SKYTECH CREATIVE SKYTECH CREATIVE SKYTECH CREATIVE Baju Muslimah Kanak-kanak

Sunday, November 16, 2014

Yela tu..

Bukan sekarang ni harga minyak dunia turun ke? Subsidi minyak di kurangkan sebab nak tampung perbelanjaan negara, itu kata perdana menteri. 

Alahai..takpela kalau macamni..entah apa apa la agenda politik mereka!!..kalau pondan baca tweet ni, mungkin pondan percaya. Malas nak cakap banyak, sebab aku bukan orang ekonomi..kelas ekonomi asas pun failed. Biarlah orang yang faham ekonomi menilai..

Yela tu..
Yela tu..

Sumber gambar dari Facebook

6 comments:

  1. Jln je la kaki nmpk gayanye...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naik kuda je. Heeee..cukup time kasi makan rumput..

      Delete
  2. haha!..bukan sy sorang rupanya yg fail klas ekonomi asas..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha..dpt 7..sbb tak tertanggung seksanya..sebab nak fokus pd imbangan duga prinsip akaun dan add math..hahahaha.....
      Cikgu yg ajar ekonomi asas pun....entah apa apa je..ajar mcm nak taknak je..

      Delete
    2. Hihihi!!! Setuju2

      Delete
  3. ana x maek ekonomi sbb mmg dah tawu takkan boleh. erkkk pondan? hahaha adehh

    ReplyDelete

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan GUNA NAMA SEBENAR, sebarang komen dari ANONYMOUS (TIDAK DI KENALI) dan tidak berdaftar, akan di remove serta merta oleh ADMIN.

Tolong jangan meletakkan hyperlink URL di ruangan komen.

Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.