Safirul Amar Azmi Blog! Biznes Bakeri Baju Muslimah Kanak-kanak SKYTECH CREATIVE

Thursday, December 25, 2014

Cermin mata Ray Ban wayfarer

Ray Ban adalah antara jenama fesyen yang paling popular di dunia. Mereka adalah pakar dalam menghasilkan cermin mata yang bermutu tinggi. Jenama Ray Ban telah lama dalan industri fesyen namun berbekalkan pengalaman yang sangat luas mereka masih kekal sebagai jenama pilihan ramai.Ini dapat dibuktikan dengan penerimaan ke atas koleksi cermin mata hitam Ray Ban wayfarer yang sentiasa mendapat permintaan yang tinggi dalam pasaran. Populariti jenama ini juga dapat dilihat dengan pembukaan stor dan cawangan di banyak negara di seluruh dunia.

Ray-Ban Wayfarer

Koleksi Ray-Ban wayfarer bukan saja disukai oleh orang biasa seperti aku malah ianya juga menjadi pilihan ramai selebriti popular di Hollywood seperti Taylor Swift, Emma Watson dan Jude Law. Mereka juga sentiasa dilihat sering menggayakan Ray-Ban wayfarer dengan cukup selesa. Lihat gambar mereka di bawah ini, nampak stylish bukan?



Ray Ban Wayfarer

Kaca mata Ray-Ban adalah cermin yang paling selesa aku guna setakat ini berbanding dengan cermin mata dari jenama yang lain, Serius cakap, mata aku memang penat kadang kala, apa tidak nya setiap hari menghadap komputer dan kadang kadang migrain disebabkan terlalu lama memandang komputer....yelah kan dah tugas aku begini nak buat macam mana, kan? dan letih, cuaca pula sekarang panas dan tidak menentu kan? pasti silau bukan? Dengan adanya Ray Ban, aku boleh merawat mata supaya lebih sihat dan cergas dan lebih nyaman dan dalam masa yang sama BERGAYA..hehe

Ray Ban Wayfarer

Untuk menjaga kesihatan mata, korang semua janganlah terlalu berkira wang ringgit dalam menghadiahkan sesuatu yang baik pada diri korang atau sekali sekala hendaklah ‘reward’ lah diri korang semua, kan? kan? dan dalam masa yang sama, dapat menjaga penampilan luaran dan LEBIH bergaya! Mata kita memerlukan aksesori terbaik seperti Ray Ban wayfarer..BARU ADA STYLE!

Jadi, hadiahkanlah cermin mata Ray-Ban buat diri anda atau sekurang kurangnya hargailah orang tersayang yang terdekat dengan anda, kata sayang kan?

Ada yang risau bingkai cermin mata yang tidak sesuai dengan bentuk muka kita, yelah kan setiap dari kita Tuhan cipta berbeza beza bentuk muka, ada yang mempunyai bentuk muka bulat,bujur sirih dan sebagainya,

Jangan lah risau. Zalora akan memenuhi citarasa anda dengan pelbagai jenis bingkai dan cermin mata Ray Ban wayfarer yang sesuai dengan anda, Ray Ban juga akan meningkatkan KEYAKINAN anda dalam meneruskan kehidupan, semakin yakin bila berhadapan dengan orang ! tidak percaya? lihatlah produk Ray Ban Wayfarer di ZALORA!!

Ray Ban Wayfarer

Gambar di atas, ialah anak kedua aku yang turut serta memakai cermin mata jenama Ray Ban Sunglasses BAUSCH & LOMB, nampak kelihatan begitu selesa dan bergaya anak perempuan aku ni!! hehe, tak padan! tidak kisah apa jenis Ray Ban sekalipun, yang pasti Ray Ban adalah jenama cermin mata paling di minati dalam dan luar negara dengan rekaan yang terbaik dan bergaya! korang semua pasti berpuas hati dengan rekabentuk dari keluaran Ray Ban wayfarer ini.

Apa yang paling menarik tentang koleksi Ray Ban wayfarer ini ialah ianya sangat stylish untuk digayakan dan digunakan even on a daily basis. Sifatnya yang sangat versatile juga membolehkan anda memakainya walau ke mana jua anda pergi.

Ray Ban Wayfarer

Mahu kelihatan lebih menarik dan stylish? Padankan sahaja persalinan anda dengan cermin mata wayfarer dari Ray Ban ini dan anda pasti akan menyukainya! Hanya di zalora dan Ray Ban mampu membuat kan anda lebih tersenyum sepanjang masa dan berkeyakinan..

wayfarer dari Ray Ban

Dari segi keselamatan Mata juga, seperti yang kita selalu lihat banyak dijual cermin mata tiruan atau murah di kedai kedai di kaki lima atau dipasar malam, dinasihatkan berhati hati, kerana ia amat BERISIKO untuk mendapat kanser mata atau penyakit berkaitan mata, kerana ia tidak di lindungi oleh pelindung berbanding dengan cermin mata berkualiti tinggi seperti Ray Ban.

Ray Ban telah direka dengan pelindung yang membolehkan mata kita kelihatan relax, nyaman dan segar.

Ray Ban Wayfarer

Hensem tak? bila bergaya dengan Ray Ban wayfarer ? ini gambar rakan aku yang juga turut meminati Ray Ban dan peminat setia tu....! kata nya lebih kelihatan bergaya dan hensem bila pakai cermin mata dari Ray Ban..hehe

7 comments:

  1. wahh bergaya si kecik molek tu dgn Rayban

    ReplyDelete
  2. nengok org dok pakai shades kemain hensem lagi.
    tapi aku rasa aku x hensem pon kalo pakai hahaha

    ReplyDelete
  3. sy pn ske tgk org pakai rayban..tp pastikan sesuai dgn muka kalo pakai hehe..zalora mmg tgh murah2 gila rayban yg dia jual kan?

    ReplyDelete
  4. x mampu beli rayban ori ni . biasa beli kat arked je 10 ringgit . huhuu

    ReplyDelete
  5. bila pakai, x nmpk cantik pun..tu sebab tak de reben

    ReplyDelete
    Replies
    1. cantik la acik....spek mata ni, bukan semua yang matching dgn bentuk muka kita, cuba view di Zalora. ada link dkt entri aku. boleh lihat acik..
      cantik kalau pakai..:)

      Delete

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan GUNA NAMA SEBENAR, sebarang komen dari ANONYMOUS (TIDAK DI KENALI) dan tidak berdaftar, akan di remove serta merta oleh ADMIN.

Tolong jangan meletakkan hyperlink URL di ruangan komen.

Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.