Safirul Amar Azmi Blog! involveasia digipostpaid Biznes Bakeri Baju Muslimah Kanak-kanak SKYTECH CREATIVE FreeLipGloss

Wednesday, December 10, 2014

Hati hati ketika di sana

MALAYSIA BOLEHKepada rakan rakan ultras dan holigans malaya, ucapan dari aku, supaya berhati hati lah ketika di vietnam ya, semoga sampai di sana dengan selamat dan tidak berlaku kejadian yang tak di ingini, info dari seorang rakan ultras, malam atau petang ni mereka akan bertolak ke vietnam, doa kan mereka supaya selamat tiba..! Mereka akan diiringi anggota pasukan keselamatan kita disana nanti. bersemangat betul team ultras kita ni. Kepada pasukan Malaysia...aku percaya, korang boleh! dan kita mesti menang esok! Amin.....

Lakukan seperti mana korang membaham singapura tempoh hari. Singapura lagi kuat pasukannya kalau nak di bandingkan dengan vietnam kot..apa apahal pun...Malaysia boleh! hehe..orang vietnam makan kucing..kita makan nasi berulamkan ulam ulaman dari hasil hutan, dan lauk asam pedas tetel..kita mesti menang...heheeee

Sumber dari member ultras juga, pergaduhan tempohari di stadium, berpunca dari tindakan segelintir penyokong vietnam yang masuk ke base tempat duduk penyokong malaysia, kerana hujan lebat ketika itu..dan sekumpulan penyokong vietnam pemakan kucing ini telah membuat provokasi...siapa yang tak angin satu badan kan? dah la kita huru hara lihat pasukan malaysia bertarung di atas padang.

ULTRAS

Steady ultras dan team Malaysia...! Weh....kirim buah delima eh kat sana....hee 

8 comments:

  1. As'salam apakan daya ya Saf rezeki vetnam team

    ReplyDelete
  2. tak apa adat bertanding macam tu lah mana boleh tiada pengalah..bersabarlah team Malaysia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak apa..yg penting kita optimis malaysia pasti menang

      Delete
  3. Tu la..risau jugak keselamatan penyokong kita selepas insiden di Malaysia baru-baru ni...semoga dalam lindungan Allah..All the best team Malaysia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Penyokong dan player di kawal oleh psukan keselamatan dan di lindungi Tuhan.

      Delete
  4. menang gak la 4-2. kemain lagi harimau mengaum :D

    ReplyDelete

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan GUNA NAMA SEBENAR, sebarang komen dari ANONYMOUS (TIDAK DI KENALI) dan tidak berdaftar, akan di remove serta merta oleh ADMIN.

Tolong jangan meletakkan hyperlink URL di ruangan komen.

Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.