Safirul Amar Azmi Blog! jombuatduit Baju Muslimah Kanak-kanak SKYTECH CREATIVE Biztudung

Monday, August 25, 2014

Pekerja Sakit Mental

Dasar pekerja sakit mental

Bila di masukkan bekerja kau berpolitik pula di organisasi, mengumpat, bisik membisik mengata hal kerja orang, buat perbandingan pekerja A dan Pekerja B, dan siapa yang paling banyak kerja! itu yang kau fikirkan. 

Pekerja yang beritahu status di FB selepas waktu pejabat dengan status "masih disini, menyiapkan kerja ,orang lain semua dah balik, aku je masih meneruskan kerja" , dianggap pekerja yang sangat bernilai, sampai masa claim yang dirinya layak dan patut mendapat pekerja cemerlang.

Claim lebih masa kau tetap berkira, tidak boleh kompromi langsung! semua kau sapu, selagi ada peluang! tidak terfikir pula banyak masa yang dicuri, seperti minum pagi berjam-jam, keluar minum petang, berborak dari satu meja ke satu meja dan berak di tandas berjam-jam! tak boleh lebih kurang..

PENAFIAN

Penulis Blog tidak akan bertanggungjawab jika semasa anda melayari blog ini berlaku sawan, kematian, atau sebarang kecelakaan. Segala kandungan artikel di dalam blog ini, adalah berdasarkan pada pengalaman dan idea penulis sepenuhnya, tidak menyalin artikel dari mana mana blog atau dari website sesiapa, Terima Kasih

Artikel di dalam blog ini, boleh di ubah, dari semasa ke semasa, bergantung kepada situasi