Safirul Amar Azmi Blog! SKYTECH CREATIVE SKYTECH CREATIVE SKYTECH CREATIVE Baju Muslimah Kanak-kanak

Saturday, January 10, 2015

Saya orang kaya


Saya orang kaya, saya ada banyak kambing, saya bela bela, kambing ada tiga ekor...tapi ada orang nak beli kambing....kambing pun mengembek mbeeekkk mbeeekkk mbeeekkk mbeeekkk..ayam pulak...kukukukkkkkk kukukkkukkk kukukkkkkk....haaaa...semua saya bela..ayam, kambing....kuda pulakkkkk.....saya orang kaya...ni paaa rusa pulak...hahahahaha

Ini lah juara sebenar dan lawak tahap maharaja..kenapa lah brader ni tak terpilih! padahal lawak gila...Al Fatihah buat allahyarham Din Beramboi..!

8 comments:

  1. al fatihah..dan duit bukan segala-galanya tetapi segala-gala memerlukan duit..so harus cari kekayaan dalam bentuk kaya apa saja..alamak Saf hilang lawak ...)

    ReplyDelete
  2. jenuh Allahyarham Din Beramboi tahan gelak. ke dia pelik tengok peserta tu hehe

    Alfatihah.

    ReplyDelete
  3. Ni kalau masuk..mungkin terus juara Maharaja Lawak Mega rasanya..padat betul punchline dia =P

    ReplyDelete
  4. hahaha... kecian pon ada tengok.. nasib baik la juri tu din beramboi... klu x dah kene halau.... Boleh la jadi satu hiburan untuk depa masa jadi juri

    ReplyDelete
  5. sekali juri berlipat . hahaa . al-fatihah buat arwah . .

    ReplyDelete
  6. Macam tak caye je kan arwah dah lama tinggalkan kita semua. T.T

    ReplyDelete

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan GUNA NAMA SEBENAR, sebarang komen dari ANONYMOUS (TIDAK DI KENALI) dan tidak berdaftar, akan di remove serta merta oleh ADMIN.

Tolong jangan meletakkan hyperlink URL di ruangan komen.

Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.