Safirul Amar Azmi Blog! involveasia digipostpaid Biznes Bakeri Baju Muslimah Kanak-kanak SKYTECH CREATIVE FreeLipGloss

Tuesday, February 17, 2015

Haaaa sendawa lagi

Tahulah baru lepas makan, tak payah lah nak sendawa kuat kuat, tak sopan langsung dan tak memahami situasi orang yang mendengar, yelah mana lah tahu lapar ke, tengah stress ke...apa lah nak jadi, karang bila tegur, kena marah..ermm

Cuba lah sopan sikit, muka dah la tak hensem dan tak lawa, sekurang kurangnya tunjukkan lah adab tata susila tu, kalau kat rumah, nak sendawa kuat kuat sampai terbalik rumah..sendawalah!!! kalau dekat kawasan umum dan  rasmi, kau sendawa macam duduk dalam perigi dan nons stop kenapa ? kau nak sebarkan bau mulut kau ke?

Langsung tak menghormati majlis....!

4 comments:

  1. Replies
    1. Eh tkdela...sekadar peringatan...ermmm....erkkkk erkk

      Delete
  2. erk??? kalo tsalah sendawa pn ckp la sory ke apa..ni kalo mmg duk sendawa x beragak, mmg jenis x malu lah tu huhu

    ReplyDelete

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan GUNA NAMA SEBENAR, sebarang komen dari ANONYMOUS (TIDAK DI KENALI) dan tidak berdaftar, akan di remove serta merta oleh ADMIN.

Tolong jangan meletakkan hyperlink URL di ruangan komen.

Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.