Safirul Amar Azmi Blog! Biznes Bakeri Baju Muslimah Kanak-kanak SKYTECH CREATIVE

Thursday, March 26, 2015

Apo nak di kato

Pening mencari barang hilang ni, lepas satu, satu hilang...cermin mata rayban john lennon hilang, lepas tu, pen drive..penat lah nak kena flash back apa yang aku buat masa hari kejadian. Arghh...ermm dah nak hilang, nak buat macam mana kan? Cuai betul lah aku ni, rasanya macam dah letak dalam poket seluar, poket seluar bocor ke? Namun, apa nak di kato...

Apa nak dikatakan, bukan rezeki, baru hilang pendrive dan cermin mata rayban dah kecewa, macam mana lah perasaan orang yang hilang rumah, hilang jari dan tangan....Apa apa pun aku kena optimis dan bersyukur! 

*Maklumat dalam pendrive tu yang penting. lebih bernilai dari harga pendrive tu..

1 comment:

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan GUNA NAMA SEBENAR, sebarang komen dari ANONYMOUS (TIDAK DI KENALI) dan tidak berdaftar, akan di remove serta merta oleh ADMIN.

Tolong jangan meletakkan hyperlink URL di ruangan komen.

Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.