Kalaulah cikgu kamu tahu, yang daddy dia yang buatkan kerja sekolah dia selama ini, ermm, takpa kacang je, bukan susah pun, tulis dan lukis huruf je, dah siap! kerja sekolah dia. kena lorek kan semula huruf ABC dan abc kecik, ala ini kerja sekolah senang je.

Aku rasa cikgu sekolah tadika si Qayyum ni tak dapat cam yang ini tulisan bapa nya ke atau tulisan anaknya sebab bapa dia kerja di bidang IT, lebih banyak guna keyboard komputer, tak biasa menulis tangan, kalau tulis sendiri pakai pensil atau pen, memang buruk, macam tulisan budak tadika!

Sesuai lah tu, tak apa, kerja sekolah qayyum hari ini biar daddy yang selesaikan, qayyum pergi lah bermain main dengan dak adik, kesian dia.



Kalau lah cikgu kamu tahu

Best juga dapat refresh buat kerja sekolah ni, haha

Post a Comment

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan sila guna nama yang sebenar, sebarang komen dari anonymous (TIDAK DI KENALI UNKNOWN atau Tanpa Nama), tidak akan di luluskan serta akan di auto remove serta merta oleh pihak penulis.

Tolong jangan meletakkan hyperlink (hidup) di ruangan komen. Untuk Mengelakkan dari Crawl Error atau Broken Link. Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.

Akan ditambah baik dari semasa ke semasa, Terima Kasih.