Safirul Amar Azmi Blog! Baju Muslimah Kanak-kanak SKYTECH CREATIVE SKYTECH CREATIVE SKYTECH CREATIVE

Monday, May 25, 2015

Cium mulut ke cium duit?

Kecoh dekat Facebook pasal cium duit untuk ambil aura, bagi aku kan, biarlah diorang nak cium ke apa ke, kita takde kat situ, hanya mereka mereka yang ada di situ sahaja yang tahu situasi cium duit tu, bukan cium mulut kan?...cium duit je pun. 

Yang korang semua marah sangat kenapa? tak faham la aku! Sekurang kurangnya diorang tu ada lah juga inisiatif nak menuju kekayaan, bukan la tercongok depan komputer tak buat apa apa, main facebook je, tunggu mak bapak bagi duit? Apela..

Ada yang komen, syirik la, rosak akidah lah, orang kita ni tanpa asal usul periksa asyik negative, negative dan negative..cium duit je pun, tak payahlah nak judge orang macam orang tu melakukan dosa besar pula.

Budak budak sekolah ni kadang kadang kalau bagi komen, kurang ajar. memang tak hormat orang. kalau aku cepok kepala kau..baru kau tahu erti penyesalan.

1 comment:

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan GUNA NAMA SEBENAR, sebarang komen dari ANONYMOUS (TIDAK DI KENALI) dan tidak berdaftar, akan di remove serta merta oleh ADMIN.

Tolong jangan meletakkan hyperlink (hidup) di ruangan komen. Untuk Mengelakkan dari Crawl Error atau Broken Link.Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.

PENAFIAN

Penulis Blog tidak akan bertanggungjawab jika semasa anda melayari blog ini berlaku sawan, kematian, atau sebarang kecelakaan. Segala kandungan artikel di dalam blog ini, adalah berdasarkan pada pengalaman dan idea penulis sepenuhnya, tidak menyalin artikel dari mana mana blog atau dari website sesiapa, Terima Kasih

Artikel di dalam blog ini, boleh di ubah, dari semasa ke semasa, bergantung kepada situasi