Safirul Amar Azmi Blog! involveasia digipostpaid Biznes Bakeri Baju Muslimah Kanak-kanak SKYTECH CREATIVE FreeLipGloss

Thursday, June 04, 2015

Nak jaga kesihatan

Sudah 2 minggu aku dah berhenti rokok, sebabnya nak jaga kesihatan haha dan dalam masa yang sama harga barang naik, minyak naik, semua naik. Mana tahan!

Kalau dah namanya perokok memang tak dapt lari dari asap, dan untuk menghilangkan ketagihan itu, aku beli vape dan perisa yang aku paling suka ialah fluckin flava (honey dew).


Semalam flavor ni habis..bila pergi kedai vape, takde stock sebabnya flavor ni top katanya. Jadinya..semalam aku mula hisap rokok semula...haha

4 comments:

  1. adeh.....beli lah gula2 wt kunyah kalo xleh tahan sangat..cmno nak benti gtu? hehe

    ReplyDelete
  2. makan gula2 untuk permulaan.. :)

    singgah sini & join tau ^^
    http://syahirahvaliant.blogspot.com/2015/05/contest-saya-nak-hadiah-by-syahirah.html

    ReplyDelete

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan GUNA NAMA SEBENAR, sebarang komen dari ANONYMOUS (TIDAK DI KENALI) dan tidak berdaftar, akan di remove serta merta oleh ADMIN.

Tolong jangan meletakkan hyperlink URL di ruangan komen.

Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.