Pada 15 Mac 2016, program Latihan Power Point Kakitangan Perpustam iaitu dari Perpustakaan Awam Negeri Melaka (Perpustam) dijalankan, latihan mengenai perisian Microsoft Office Powerpoint (Intermediate and Advance). Maklumbalas yang di terima selepas latihan, amat baik, alhamdulillah dan semoga bermanfaat ilmu yang di berikan, ilmu itu wajib di kongsikan bersama, latihan yang di jalankan ini percuma dan sepenuhnya di taja oleh Jabatan Ketua Menteri Melaka di bawah agensi Bahagian K-Ekonomi.

Antara topik yang di ajar, insert video, insert audio, animasi, slide show, how to create handhouts, slide master, handouts slide master, create table, adding collum and row, dan lain lain lagi.

Berikut ialah, gambar gambar sekitar program Latihan Power Point Kakitangan Perpustam , yang sempat di rakam.

Latihan Power Point Kakitangan Perpustam

Latihan Power Point Kakitangan Perpustam

Latihan Power Point Kakitangan Perpustam

Ada umur kita berjumpa lagi di kelas yang seterusnya, harap mendapat manfaat daripada kelas Latihan Power Point Kakitangan Perpustam  ini. Terima kasih.

Post a Comment

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan sila guna nama yang sebenar, sebarang komen dari anonymous (TIDAK DI KENALI UNKNOWN atau Tanpa Nama), tidak akan di luluskan serta akan di auto remove serta merta oleh pihak penulis.

Tolong jangan meletakkan hyperlink (hidup) di ruangan komen. Untuk Mengelakkan dari Crawl Error atau Broken Link. Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.

Akan ditambah baik dari semasa ke semasa, Terima Kasih.