Safirul Amar Azmi Blog! Biznes Bakeri kerja singapura Website 7 days Baju Muslimah Kanak-kanak SC_Promo nak kurus?

Monday, March 14, 2016

Roti John Tarik

Kepada pengemar Roti John, pasti akan terpikat dengan keunikan roti john ini, lain dari yang lain seperti roti john kebiasaan yang kita biasa makan di kedai kedai, roti john ini unik dan terbaik, boleh didapati hanya di negeri melaka sahaja, dengan keenakan, kelazatan roti, dan lambakan cheese, sos, membuatkan Roti John Tarik ini menjadi hebat dan terbaik..sekali cuba pasti nak lagi!! Sungguh sedap..

Dah macam Pizza bro, apa taknya, dipenuhi dengan  cheesy mozarella, cheesy souces, apa tunggu lagi? jom cuba roti john tarik mael lambong! lokasi di mana? lokasi kedai terletak di jalan hang tuah mall, hadapan CIMB bank dan restoran mamak infasha maju, bila pekena roti john ni pasti melambong lambong korang semua kerana kelazatan roti john tarik cheesy ini. Comfirm macam pizza...tak di nafikan lagi. haha

Kedai roti john tarik mael lambong ini dibuka dari isnin hingga sabtu, beroperasi dari pukul 5.00 petang hingga 11.30 malam, sebelum korang nak datang boleh lah call tuan kedai di  013 6111182 (Ismail).



Roti John Tarik

Roti John Tarik

Roti John Tarik

Kepada sesiapa yang berada berhampiran atau kebetulan bercuti di Negeri melaka, dan nak merasai keunikan roti john tarik mael lambong, hah...apa lagi! datang lee..harga sangat berpatutan dengan kebanjiran cheese, daging, ayam, sos dan mayonis....! Memang Roti john paling terbaik di Negeri Melaka.

Untuk makluman korang juga, kedai ini berhampiran dengan UTC Jalan hang tuah mall dan stadium hang tuah..hah..dah dekat dekat dah tu dengan kedai roti john tarik mael lambong ni...! jom!

Memang roti john terbaik di negeri Melaka, betul betul terbaik!!

6 comments:

  1. Assalamualaikum... saya berpuas hati terhadap makanan ini dan saya mencadangkan kawan2 diluar sana marilah datang cuba.. if u never try then u never know.

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum... saya berpuas hati terhadap makanan ini dan saya mencadangkan kawan2 diluar sana marilah datang cuba.. if u never try then u never know.

    ReplyDelete
  3. waalaikumsalam wbt.. sy pun dah beberapa kali g makan roti john ni.. rasa sekali mau lagi.. upphhmm hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wah...regular customer la ni ye? ummmpph!

      Delete
  4. Teruskan usaha anda wahai sahabatku...
    Kami akan menyokong anda walau apa cara sekali pun...
    #rjtm
    #thebestweii...

    ReplyDelete

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan GUNA NAMA SEBENAR, sebarang komen dari ANONYMOUS (TIDAK DI KENALI) dan tidak berdaftar, akan di remove serta merta oleh ADMIN.

Tolong jangan meletakkan hyperlink URL di ruangan komen.

Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.

Duit Dari Internet