Safirul Amar Azmi Blog! Biznes Bakeri Baju Muslimah Kanak-kanak SKYTECH CREATIVE

Thursday, March 31, 2016

Semoga Di Permudahkan

Peperiksaan semester lagi dua minggu, tapi belum ada tanda tanda berminat nak baca buku, apa taknya, balik kerja je dah penat, lepas makan terus tidur, seharian suntuk sibuk di pejabat, assignment pun tak siap lagi, deadline pun dah dekat, kusut dan tertekan..

Seperti kebiasaannya, malam sebelum peperiksaan baru lah terhegeh hegeh buka buku, tuh yang result cukup cukup makan je..haha, subjek kali ni lebih kepada teori dan add math. Doakan aku agar di terangkan hati dalam menjawab peperiksaan tidak lama lagi.
Luaran orang nampak kita macam ok dan tenang je, padahal di hati, Tuhan sahaja yang tahu bertapa struggle nya kita untuk meningkatkan diri. Semoga aku di permudahkan segala urusan.

2 comments:

  1. ni lah dugaan belajar + kerja + dah berumahtangga. Tapi itu bukan alasannya utk bermalas-malasan okay. Semoga diberi kekuatan + dipermudahkan semuanya. insyaaAllah

    ReplyDelete

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan GUNA NAMA SEBENAR, sebarang komen dari ANONYMOUS (TIDAK DI KENALI) dan tidak berdaftar, akan di remove serta merta oleh ADMIN.

Tolong jangan meletakkan hyperlink URL di ruangan komen.

Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.