Safirul Amar Azmi Blog! Biznes Bakeri Baju Muslimah Kanak-kanak SKYTECH CREATIVE

Tuesday, May 24, 2016

Harap Harap Lulus

Risau dengan keputusan peperiksaan semester lepas subjek Matematik tambahan, memang susah betul, aku memang lemah matematik ni, dapat markah pun cukup cukup makan je, takpelah yang penting lulus, harap harap tuah memihak kepada aku. Letih lah nak menghadap matematik lagi, dah tak larat, macam nak meletup otak.

Petua orang pandai matematik ni, kalau tak dapat jawab soalan peperiksaan, tulis formula je, dah dapat markah dekat situ. Masalahnya masa peperiksaan matematik, formula pun lupa! tapi takpelah harap harap lulus. Amin

No comments:

Post a Comment

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan GUNA NAMA SEBENAR, sebarang komen dari ANONYMOUS (TIDAK DI KENALI) dan tidak berdaftar, akan di remove serta merta oleh ADMIN.

Tolong jangan meletakkan hyperlink URL di ruangan komen.

Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.