Safirul Amar Azmi Blog! SKYTECH CREATIVE SKYTECH CREATIVE SKYTECH CREATIVE Baju Muslimah Kanak-kanak

Monday, May 09, 2016

Janam Janam

Langsung takde apa apa perasaan pun tengok filem ada apa dengan cinta 2, jalan cerita macam cerita hindustan, akhirnya bertemu jua cinta sejati di penghunjung cerita nya. Seperti yang semua orang tahu,  Indonesia memang banyak tempat menarik untuk di lawati, dan kemungkinan filem ini salah satu tujuannya ialah mempromosikan produk pelancongan indonesia dan sempena tahun melawat indonesia 2016. Hai...teringin nak ke indonesia, tapi apakan daya..belum berkemampuan,

Mungkin filem ini kesinambungan dari cerita ada apa dengan cinta 1, kan? apa apa pun, memang janam janam betul lah, hehe.  

2 comments:

  1. kita berbeza pendapat..

    bagi saya filem ni best..hahahahha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maybe...
      Saya tak faham cerita ini, sebab tak tengok episod yang pertama...hee

      Delete

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan GUNA NAMA SEBENAR, sebarang komen dari ANONYMOUS (TIDAK DI KENALI) dan tidak berdaftar, akan di remove serta merta oleh ADMIN.

Tolong jangan meletakkan hyperlink URL di ruangan komen.

Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.