Safirul Amar Azmi Blog! Biznes Bakeri Baju Muslimah Kanak-kanak SKYTECH CREATIVE

Monday, October 24, 2016

Sesat Pula Nak Ke Damansara

Alahai..sesat pula nak ke damansara, lebih kurang setahun lebih la tak datang, hehe, kali ni datang sebab ada kursus programming html5 dan javascript. map dia senang je sebenarnya, ikut lebuhraya duke, tapi terbuka waze dari sungai besi, kesudahannya terikut roadmap waze, entah mana mana jalan taman dan laluan belakang di bawa nya aku...aduhai, risau juga di buatnya.

Panik la sekejap, dan sinar mula bertaut bila ternampak signboard ke mont kiara...hati mula berbunga bunga kembali dan akhirnya tiba..lega! hehe. Aku tiba pun lambat..nasib baik penceramah tak bising. cool je..hehe.

Kursus ni berlangsung selama 4 hari, dan penginapan tidak di sediakan, alamatnya kenalah berulang alik ke Melaka...takpe lah ilmu punya pasal! apa sahaja pun bolih.

No comments:

Post a Comment

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan GUNA NAMA SEBENAR, sebarang komen dari ANONYMOUS (TIDAK DI KENALI) dan tidak berdaftar, akan di remove serta merta oleh ADMIN.

Tolong jangan meletakkan hyperlink URL di ruangan komen.

Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.