Safirul Amar Azmi Blog! Biznes Bakeri Baju Muslimah Kanak-kanak SKYTECH CREATIVE

Monday, November 28, 2016

Ambil Sahaja Peluang Baik Yang Datang

Alhamdulillah, dapat tawaran kolaborasi dari sebuah syarikat ni minggu lepas, ini merupakan kali kedua kolaborasi selepas tawaran dari online shopping zalora. Apa pun terima kasih kerana mempercayai blog kecil kecilan ini. 

tawaran kolaborasi
 
Harap harap ada good news dari mereka, Ambil sahaja peluang baik yang datang, walau sekecil mana pun pulangannya (bergantung dengan permintaan), tidak rugi pun. Asalkan ada 'keuntungan' win win situation.  Yang penting kita cuba dan jangan putus asa.



Lega sedikit selepas menghantar artikel tugasan kepada mereka, selagi tak submit, selagi tulah buat apa semua tidak kena, tidur pun tidak lena, haha. Ambil sahaja peluang baik yang datang, jangan menolak dan jangan pula mencela mereka, jika sudah tertulis nilai itu adalah rezeki kamu, itu lah dia. Ingat lah sikit, semua yang kita ada ni, pinjaman semata-mata.

Setiap kebaikan dan pertolongan yang di lakukan, pasti ada balasan kebaikan di perolehi. Korang percayalah, ada hikmah di sebalik yang berlaku. 

2 comments:

  1. yup. betul tu. kena ambil peluang yang ada. dari situ kita nampak, ada yang melihat potensi blog kita. jangan memilih sangat. hehehehhe

    ReplyDelete

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan GUNA NAMA SEBENAR, sebarang komen dari ANONYMOUS (TIDAK DI KENALI) dan tidak berdaftar, akan di remove serta merta oleh ADMIN.

Tolong jangan meletakkan hyperlink URL di ruangan komen.

Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.