Safirul Amar Azmi Blog! Baju Muslimah Kanak-kanak SKYTECH CREATIVE SKYTECH CREATIVE SKYTECH CREATIVE

Sunday, November 06, 2016

Teknik Nakal Bagaimana Menarik Trafik

Ini adalah teknik nakal bagaimana menarik trafik ke blog, dengan mengumpan ayat ayat yang dapat menarik pengunjung yang tidak 'siuman' mental nya...walaupun artikel kandungan tidak memfokus tajuk yang di nyatakan.

teknik nakal
Keburukannya, akan memberikan imej yang kurang baik kepada blog dan terutamanya kepada blog aku, tidak banyak tajuk sebegini di wujudkan lagi kerana apabila carian seperti cara nak mengintai gadis mandi, mengintai gadis mandi, gadis mandi, secara tidak langsung di carian akan memaparkan blog aku.  Segala galanya boleh di dapati di internet, dari resepi masak memasak, kisah keluarga, anak, kisah suami isteri, perkongsian ilmu dan sebagainya. Segala galanya hanya di hujung jari. Ternyata bloggers kini berpengetahuan luas dan segala kandungan yang di tulis boleh di guna pakai dan lebih berilmiah.

Di blog stats, traffic bagi carian ini, terlalu banyak dan jadilah bloggers yang beretika dan elok penulisan nya, jangan jadi seperti aku, ada pengunjung yang lebih gemar membaca tajuk dari membaca kandungan yang di tulis, dan terus memberikan pandangan dan komen yang tidak enak di dengar.

2 comments:

  1. hahaha. pernah buat macam ni dulu. memang dapat keyword tu. tapi bila fikir, nak tahan lama dengan blog, terus stop guna keyword macam ni. hehehe.

    http://www.ceritaejoy.com/

    ReplyDelete

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan GUNA NAMA SEBENAR, sebarang komen dari ANONYMOUS (TIDAK DI KENALI) dan tidak berdaftar, akan di remove serta merta oleh ADMIN.

Tolong jangan meletakkan hyperlink (hidup) di ruangan komen. Untuk Mengelakkan dari Crawl Error atau Broken Link.Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.

PENAFIAN

Penulis Blog tidak akan bertanggungjawab jika semasa anda melayari blog ini berlaku sawan, kematian, atau sebarang kecelakaan. Segala kandungan artikel di dalam blog ini, adalah berdasarkan pada pengalaman dan idea penulis sepenuhnya, tidak menyalin artikel dari mana mana blog atau dari website sesiapa, Terima Kasih

Artikel di dalam blog ini, boleh di ubah, dari semasa ke semasa, bergantung kepada situasi