Safirul Amar Azmi Blog! Biznes Bakeri Baju Muslimah Kanak-kanak SKYTECH CREATIVE

Tuesday, December 20, 2016

Jangan Hisap Rokok Dalam Kereta

Niat nak berhenti hisap rokok memang dah lama, persoalannya masih tak berhenti henti lagi, hari ini ketika drive, berlubang seluar di buatnya..nasib baik tak besar lubangnya.

Kenapa berlubang? Sebabnya rokok yang di hisap aku, tercicir dari tangan, entah kenapa boleh tercicir..sebab leka berangan..nasib baik kusyen pun tak berlubang..haha..Lepas ni..malas dah nak hisap rokok dalam kereta..tak selalu, tapi kadang kadang..kalau dah jammed lama sangat, atau stress di tempat kerja..baru hisap rokok dalam kereta..lepas tu..baru spray pewangi dalam kereta...haha supaya orang yang menaiki selesa sampai boleh tertidur..haha
DAPATKAN SISTEM APLIKASI BUAT DUIT DARI INTERNET
Begitu lah kisah lubang dan aku. Akibat kesilapan sendiri..teladan yang dapat di ambil dari kisah ini..jangan menghisap rokok dalam kereta. Sedih bila seluar kesayangan berlubang..

1 comment:

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan GUNA NAMA SEBENAR, sebarang komen dari ANONYMOUS (TIDAK DI KENALI) dan tidak berdaftar, akan di remove serta merta oleh ADMIN.

Tolong jangan meletakkan hyperlink URL di ruangan komen.

Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.