Safirul Amar Azmi Blog! Baju Muslimah Kanak-kanak SKYTECH CREATIVE SKYTECH CREATIVE SKYTECH CREATIVE

Tuesday, December 13, 2016

Tersalah Hantar Mesej Agaknya

Kecoh di whats app pasal Buntat dah mati, aku pun tertanya tanya, siapa tu buntat ? siapa yang tanya pasal buntat ni ? tiba tiba je keluar cerita pasal Buntat di whats app. Oh..mungkin orang yang keluar kan ayat pasal Buntat di what app tu tersalah hantar mesej agaknya.

Lepas tu, selang berberapa minit, ada pula yang reply pasal buntat ni, kesian la, al fatihah la, alahai..siapa tu buntat? Kambing? Lipan? apakah itu? Ah boleh gila aku di buatnya, dengar nama pun dah tak menarik, inikan pula nak kena tahu dengan lebih terperinci! Malas ah aku, nak fikir, siapa tu Buntat, baik aku tidur sebab esok nak bangun pagi pergi kerja! Akhirnya..terbaca artikel dari sahabat bloggers pasal buntat!

https://unnianje.blogspot.my/2016/12/trending-buntat.html



Oh..baru tahu, ini lah dia Buntat yang di maksudkan, ingat kan siapa lah tadi, ahh, patutlah aku ketinggalan, tak layan drama melayu rupanya...alahai buntat, esok di pejabat mesti kecoh pasal buntat dah mati. Aku jarang tengok TV, sebab cerita dan drama sekarang entah apa apa dan membosankan, kalau aku tengok TV pun, tengok siaran gegar vaganza dan football match! je alahai buntat, boleh trending  si buntat #Buntat #BuntatMeninggal!! Hehe 

Macam ini pun boleh kecoh bagai..haha memberi kesan mendalam, walaupun sekadar lakonan, buntat boleh dapat anugerah melodi tahun depan..sebab trending. 

5 comments:

  1. drama tv pukul 7 siaran tv3 tu... =)

    ReplyDelete
  2. Haha.. glemer si buntat walaupun hanya watak dlm drama je... jgn esok2 ada org bg Nama panggilan anak si buntat udahlah ye.. Hihi

    ReplyDelete

Sila gunakan bahasa dan ayat yang mudah di fahami dan GUNA NAMA SEBENAR, sebarang komen dari ANONYMOUS (TIDAK DI KENALI) dan tidak berdaftar, akan di remove serta merta oleh ADMIN.

Tolong jangan meletakkan hyperlink (hidup) di ruangan komen. Untuk Mengelakkan dari Crawl Error atau Broken Link.Terima kasih, kerana memberikan pandangan, komen, kritikan dan teguran.

PENAFIAN

Penulis Blog tidak akan bertanggungjawab jika semasa anda melayari blog ini berlaku sawan, kematian, atau sebarang kecelakaan. Segala kandungan artikel di dalam blog ini, adalah berdasarkan pada pengalaman dan idea penulis sepenuhnya, tidak menyalin artikel dari mana mana blog atau dari website sesiapa, Terima Kasih

Artikel di dalam blog ini, boleh di ubah, dari semasa ke semasa, bergantung kepada situasi